Compania indiană Limitless a lansat un proiect numit „India săracă”. Creatorii proiectului și-au pus scopul să demonstreze diferențele dintre pozele de Instagram și realitățile din India, să atragă atenția publicului la problemele de sărăcie a populației, la cele de poluare a mediului.
„Oamenii încep să acționeze doar atunci când văd starea adevărată a lucrurilor. Doar realitatea îi poate scoate din zona de confort, un pic de negativ face ca lucrurile să se schimbe spre bine”, declară reprezentanții companiei în privința proiectului.
„Tot timpul lucram cu credința că India e o țară ce are două laturi contrastante”
„Chiar și audiența noastră se împarte în două categorii”
„O categorie e mulțumită de starea actuală a lucrurilor”
„A doua categorie este de neclintit în schimbări”
„Este ceva ce ne definește lucrul… și ne face să luptăm pentru o Indie mai bună”
„Seria de imagini «India săracă» a fost inspirată de o postare pe internet, în care se spunea că pe Instagram vedem doar o parte de istorie”
„Această idee s-a potrivit de minune cu conceptul conform căruia sunt două Indii”
„Lucrurile bune se primesc atunci când ești rapid și impulsiv”